Fokus!

Tjobre!
blogg är som inte min grejj va? näe tror inte det va =) Men saken hör till den att jag hittade in hit nyss och såga att det fanns damm för ett år sånt gillas! Jag sitter här med snus och har det trevligt, lite för trevlig kanske? ;) nåja, arbetslös och road eller så inte.. fett trött på att inte göra ett skit! Så har en lista med nummer i min telefon nu som ska bli trackade tills jag får nåt av det så de så.. .. .. Men vi ser ju hur det går med det lär väl vara svårt som fanhelvetesskit att få ett jobb antar jag ? :O eller har du ett som läser så säg det förfan! Jävla skitblogg! HAHAHHAHAHA!

Haha! men vad gör ni? kan ni ta och svara på det så kommer jag blogga fler gånger med er ;) ^^
har ni tips på vad man kan skriva? eller ska man bara låta fingrana glida över tangenterna och se vad det blir som nu ungefär? har inte tänkt ett skit på vad jag skrivit vara tryckt.. :P



Mitt liv som 18åring kommer liv?  år menar jag ju, det kommer nog att gå fort antar jag, för det är ju snart jul typ 112 dagar tills nyår eller nå, har ju fria sms tills dess så tror det stog så då jag kollade tidigare..
nåja, nu ska jag pilla mej i naveln och kolla om jag finner ett jobb och kan bli rik på det!
Hare helvetes bra ni som läser även att jag inte skrivit!

Tjoobree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0