Grillmys ;D

hellu! :D
I söndagskväll for jag och Frida ut för att grilla, vi for först till pagla men där var veden slut.. Så vi kom då på den brilianta idén om att köpa en engångsgrill, så vi snurrade runt över allt tills vi tänkte sista jävla stället får bli ica har dom inte där så skjuter jag mej sa Frida! vilken tur att dom hade då hihi ;) Då bar det av till gruvberget till en sån där lappkåta? ah iaf enligt mej äre en sån ;P Där vi gjorde upp både vanlig eld och grillade korv på engångsgrillen MYYYYYYYYYYYYYYYYS! ;D Det var en väldigt trevlig kväll faktiskt (: 

 Före!              Efter  



Idag då, jadå.. Jag har jobbat for till praktiken runt halv 9 och jobbade till 12 då jag slutade rätt soft faktiskt, efter det for jag hem och städade lite grann sen vidare ner till mormor och drack kaffe. Och efter det for jag hem till Friiiiiiiida! ;D <3 sen har vi bara myst på som vanligt =) ska snart krypa ner under täcket med gullet och bara ha
mysigt (: Haaajdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0