en dag ska jag ligga sex fot under marken!

hellu!
här är jag igen, jag har jobbat idag som vanligt och sen varit med Frida och hem en sväng osv :P och nu är jag hos Fridiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis igen! hon står i durschen just nu! ;) <3
jomen annars ser mitt liv ut som vanligt :P Träffar mongon och vanligt nytt folk varje dag.
Det går en godsvagn till himmlen jag hoppar nog ombord den =)
haha!

nååååååååååååväl jag måste faktiskt slänga in en sak till innan jag rullar vidare! =)

Frida Hallnor du är verkligen en jätte fin tjej och jag är så kär i dig! trodde först att det aldrig skulle vara möjligt men har insett att det är faktiskt är möjligt det är vi, bara det glädjer mej så oerhört mycket! att få kyssa dina underbara läppa är så fint, att somna brevid dig och vakna upp brevid dig är så underbart! Kyssspådigsötis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0